Лист 3

Шановні колеги,

у зв’язку з виникненням питань ще раз наголошуємо.

Перехід на постачальника універсальних послуг (ПУП), відбувається вимушено у зв’язку з ситуацією в Україні – воєнний стан, економічні наслідки для країни та бізнесу, неможливість виконання платіжних зобов’язань.

Наказ міненерго N 104 від 04.03.2022

Процедура переходу регламентується наказом Міністерства енергетики України «Щодо проведення розрахунків на ринку електричної енергії» від 04.03.22 N104.

Згідно даного наказу, постачальникам не надана можливість здійснення діяльності з постачання електричної енергії споживачам без фінансового забезпечення або можливість отримувати електроенергію для потреб споживачів на сегментах оптового ринку з будь-яким відтермінування та/або призупиненням платежів.

Натомість, у якості підтримки, державою запроваджена процедура та надана можливість передачі споживачів на ПУП тимчасово, на період воєнного стану та 30 днів після припинення війни.

Відповідно, ми маємо зобов’язання, після закінчення періоду «воєнний стан + 30 днів» повернути споживачів на постачальника ТОВ АГРО-НВ.

Усі фінансові зобов’язання усіх сторін не припиняються і не можуть бути скасовані, натомість, на період воєнного стану, для окремих категорій учасників роздрібного ринку електричної енергії такі зобов’язання можуть бути призупинені/відтерміновані за відповідним рішенням регулятора, міністерства, іншого компетентного державного органу. Також, для таких категорій, на період воєнного стану можуть бути скасовані штрафні санкції за невиконання фінансових зобов’язань.

З повагою,
Вадим Проценко
АГРО-НВ ТОВ
067 240 57 65

Comments are closed.